Geen producten in de winkelwagen.
Garantie
Als een product niet naar behoren werkt of kapot is, kunt u het naar onze winkel brengen. De wettelijke garantietermijn van e-bikes is 2 jaar.
De randvoorwaarden en goedkeuring voor de garantie worden echter niet door ons bepaald, maar door onze leveranciers. Betreft het bijvoorbeeld een kapotte Shimano naaf, dan sturen wij het product op naar Shimano. De leverancier keurt een garantie goed of af. Wij nemen vervolgens contact met u op om het af te wikkelen. Is de garantie afgekeurd, dan zoeken we graag met u naar een andere mogelijkheid om het probleem op te lossen.
Garantie Flyer e-bikes
Heeft u aanhoudend problemen met uw Flyer elektrische fiets? Flyer biedt een uitgebreide garantie. Op de Flyer-technologie zoals de Panasonic motor, motorbesturing en het Flyer display geeft Flyer vijf jaar garantie. Slijtagedelen zoals de Panasonic accu, versnellingsnaaf, ketting en kettingbladen, Marathon fietsbanden en remsystemen vallen onder de reguliere garantietermijn van 2 jaar.
Let wel: Flyer garandeert alleen de werking van de accu en niet de capaciteit. Elke batterij verliest immers capaciteit, ook als hij niet gebruikt wordt! Ook op het Bosch systeem (zoals bij de Flyer B-Serie) geeft Flyer 2 jaar garantie.
Problemen met uw elektrische fiets buiten de garantietermijn
De wettelijke garantietermijn bedraagt, tenzij anders aangegeven, 2 jaar na de aankoopdatum. Heeft u na de garantietermijn problemen met een product, dan kunt u uiteraard alsnog contact met ons opnemen. Wij nemen dan direct contact op met de leverancier en bekijken de mogelijkheden voor een oplossing.